4 août 2010

Nous adorons la France !


Na początku chciałam podziękować Ambasadzie za zorganizowanie nam tego wyjazdu!
Twierdzę, że był wspaniały i jestem pewna, że moja opinia nie jest odosobniona.

Nie spodziewałam się, że poznam tylu ciekawych ludzi. Przez te kilkanaście dni zdążyliśmy nawiązać znajomości. Chociaż jesteśmy z zupełnie różnych części kraju, połączyła nas wyjątkowa atmosfera Aix i z trudem przyszło nam się rozstać.

Aix en Provence to miasto, które żyje ! To nie tylko zabytkowa architektura. Mieliśmy okazję się o tym przekonać, uczestnicząc w obchodach święta narodowego 14 lipca (na zdjęciu),a wieczorem podziwiając pokaz fajerwerków i bawiąc się wraz z mieszkańcami .



Podobały nam się okoliczne miasta - wielokulturowa Marseille, a także mniejsze jak Avignon(na zdjęciu) czy Salon de Provence.

Nawet mimo największych starań nie uda mi się oddać tutaj tego, co działo się w Aix...tam trzeba było być! :)

Wspomnienia tych dni zostaną nam wszystkim w pamięci na bardzo bardzo długo i jedno jest pewne - BAWILIŚMY SIĘ ŚWIETNIE !

Pozdrawiam Was wszystkich - jesteście najlepsi! :)

Angelika

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire